eu.Fab.com

Jo aikaisemmin kirjoitin täällä blogissa "nettikauppa" Fab:stä, josta olen hankkinut itselleni mm. keksileimasimen. Ideana Fab:ssa on se, että sitä kautta saa ostettua design-tuotteita alennettuun hintaan. 
Olen käyttänyt palvelua melko ahkerasti viime aikoina ja ollut tosi tyytyväinen sekä ostamiini tuotteisiin että palveluun muutenkin.

Fab:n kautta voit tehdä jopa ilmaisia ostoksia, mikäli saat kerrytettyä itsellesi credittiä. Credittejä taas ansaitaan sillä, että kutsut ystäviäsi tai tuttaviasi liittymään Fab:iin (liittyminen ilmaista eikä sido mihinkään). Mikäli 10 ystävääsi liittyy, saat Fab-tilillesi 30 euroa käytettäväksi Fab-ostoksiin.
Kun 25 ystävääsi on liittynyt, saat toisen kerran 30 euroa, ja jos 50 ystävääsi liittyy, saat 2 kuukaudeksi ilmaiset postikulut. Aika mahtavaa! 
Itse olen saanut nuo kaikki edut jo täyteen ja nautin nyt ilmaisista postikuluista. 
Lisäksi saat 25 euroa jokaisesta kauttasi liittyneestä ystävästä, joka ostaa Fab:n kautta vähintään 25 eurolla 30 päivän sisällä liittymisestä.

Se, mistä itse olen erityisen tyytyväinen on, että Fab:sta olen löytänyt sellaisia tuotteita, joita en Suomesta ole löytänyt. Odottelen saapuvaksi mm. vanhaa puista Pepsi-laatikkoa, jollaisia olen nähnyt myynnissä vain USA:ssa. Nyt saan sellaisen kotiini ilman postikuluja eikä tarvitse maksaa tulliakaan, kun tavara tulee EU:n sisältä.

Jos et vielä ole tutustunut palveluun, niin nyt kannattaa vilkaista 
ja miettiä esimerkiksi joululahjaostoksia Fab:n kautta. 
Niin, ja tämä ei ole maksettu mainos, 
vaan olen aidosti tyytyväinen kyseiseen "nettikauppaan".

Fab:ssa on tarjolla tällä hetkellä mm. nämä tuotteet:

2 comments

Riina said...

tykkäsin, itekin tullut ostettua kaikenlaista tuolta! palvelu pelaa - todellakin! niin ja mainintana vielä että nyt fabissa on ilmaiset postikulut kaikille yli 70e ostoksille. Ei siis tarvii olla tuota 2kk ilmasia postareita!

Cici said...

Riina: Joo, toi oli hyvä havainto, että nykyisin postarit on tosiaan kaikille ilmaiset, jos ostokset ylittää sen 70 euroa. Ja parasta on, että mulle ainakin paketit on tullut suoraan kotiovelle.

Total Pageviews

All photos of this blog are copyrighted by Absolutely white. Powered by Blogger.

Followers

Google Translator