Osallistu arvontaan!

Olen mukana yhtenä "sponsorina" superarvonnassa, joka järjestetään The Adventures of J-Man and MillerBug:n blogissa. Kyseessä on arvonta, jonka voittaja voittaa yhteensä yli 550 dollarin edestä erilaisia tuotteita. Arvonta päättyy kesäkuun 13. päivänä. Käy kurkkaamassa arvontasäännöt täältä ja osallistu ihmeessä arvontaan!
Minun arvontaan lahjoittamani palkinto on vihreä säädettävä lasisormus. Muina voittoina on mm. 20 dollarin lahjakortti kirjakauppa Amazoniin, paljon erilaisia koruja, käsitöitä, leivonnaisia ja paperijuttuja. Ja arvonnan voittaja saa itselleen siis kaikki nämä palkinnot!
Muita Etsy-korujani löytyy täältä: http://www.etsy.com/shop/WhiteLilyDesign.

2 comments

Kirsikka... said...

Aivan ihana sormus!!
Onko sulla myytävänä samanlaisia......niin ihananvärinen kivi...löytyykö rannekorua samalla kivellä??
Jos, niin olen kiinnostunut <3

Cici said...

Kirsikka: Kiitos! Joo, mulla on samanlainen sormus myynnissä täällä:
http://www.etsy.com/listing/73567433/green-glass-handmade-coctail-ring
tai jos olet kiinnostunut ostamaan sormuksen suoraan, niin voit laittaa minulle viestiä osoitteeseen: sisustushattara@gmail.com. Olen myynyt noita lasikivisormuksia 6 eurolla sisältäen postikulut. Valitettavasti rannekoruja en ole vielä ainakaan tehnyt.

Total Pageviews

All photos of this blog are copyrighted by Absolutely white. Powered by Blogger.

Followers

Google Translator